Често задавани въпроси

Анулиране на поръчка

Ако си регистрирал поръчка и си променил мнението си междувременно, можеш да я анулираш директно от твоя клиентски акаунт, секцията “Моите поръчки“. Важно е да знаеш, че можеш да анулираш поръчката, до момента на финализиране на поръчката.
След този момент можеш да я откажеш, когато куриерът се свърже с теб за доставка. Стойността на продуктите ще бъде възстановена след няколко дни по банковата сметка, от която си извършил плащането, ако тя е платена онлайн.

Промяна на поръчка

Ако си направил поръчка и желаеш да премахнеш определени продукти или да добавиш нови, можеш да го направиш, докато поръчката не бъде финализирана, като се свържеш с нас на телефон 088 2 88 50 60.
Влез в твоя клиентски акаунт, секцията „Моите поръчки“ и се увери, че фактурата за продуктите, които си поръчал, все още не е издадена.
Ако за поръчката ти все още не е създадена товарителница или фактура, можем да ти помогнем да направиш промените, които желаеш. Нужно е само да се свържеш с нас и да ни предоставиш всички подробности.
Ако искаш да добавиш нови продукти, но поръчката е вече е фактурирана, можеш да направиш нова поръчка, в която да включиш само тях и ние ще ги доставим отделно.
Ако искаш да се откажете от някои продукти, но поръчката е вече получена от теб, е необходимо да попълниш формуляра за връщане и да изчакаш куриера изпратен от нас да вземе продуктите или да върнеш продуктите в Di Calore шоурум. Ако продуктите са заплатени онлайн с карта, ние ще възстановим стойността им по сметката, от която е извършено плащането.

Не съм получил фактура. Какво да направя, за да ми бъде предоставена?

Ако поръчаният от Вас продукт бъде доставен без фактура можете да се свържете с нас на info@dicalore.bg или на 0882 88 50 60 за да ви бъде преиздадена фактура за направената от Вас поръчка.

В какъв срок ще си получа парите от върнат продукт?

Сумата ще ти бъде възстановена в срок от най-много 14 дни след попълването на Формуляра за връщане на продукт. Парите ще бъдат преведи по банковата сметка, която си посочил във формуляра. Ако си заплатил чрез карта, стойността ще ти бъде върната на картата, с която си платил.

Колко време имам на разположение да взема пратката си от офис на куриерската фирма?

За пратки доставяни с куриерска фирма Еконт имаш на разположение 7 работни дни, за да вземеш пратката си от техен офис. За пратки доставяни с куриерска фирма Спиди имаш на разположение 7 календарни дни, за да вземеш пратката си от техен офис. За пратки доставяни с куриерска фирма Рапидо имаш на разположение 14 календарни дни, за да вземеш пратката си от техен офис.

Кои са предимствата от поръчката онлайн?

Поръчката онлайн ти носи редица предимства: 1) Може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейната регистрация; 2) Резервацията на продуктите се прави автоматичко при изпращане на поръчката, ако продукта е със статус „Наличен“; 3) Не чакаш на опашки и не пренасяш ти тежките торби и продукти до дома си; 4) Лесно е за проследяване – влизайки в твоя акаунт, можеш да провериш по всяко време какъв е статуса на твоята поръчка и къде точно се намира.

14 дни право на връщане

НЕ СИ ДОВОЛЕН ОТ НАПРАВЕНИЯ ИЗБОР?

Пазарувай лесно и безгрижно! Ако не си доволен от закупения продукт, независимо от причината, можеш да го върнеш в срок от 14 календарни дни от деня, в който е бил доставен от куриер. Намерение за отказ и връщане на продукта се приема само в писмен вид, на електронната ни поща посочена за контакт в сайта, в дадения срок от 14 календарни дни. Ако се откажеш от покупката, ние ще възстановим всички плащания, които сме получили от теб, с изключение на разходите по обратния транспорт, които са за сметка на клиента които се определят по теглото на продукта.  След като продуктът пристигне обратно при нас, след сервизна диагностика, ако продуктът е върнат с пълна окомплектовка в оригинална опаковка и е без следи от употреба, ще бъде издадено кредитно известие.  Срокът за връщане на сумата по банкова сметка е до 14 календарни дни, считано от издаването на кредитното известие!
За юридически лица виж общи условия!

Възстановяването на сумата се извършва само чрез банков превод (необходимо е да посочиш банка, IBAN, BIC, име на титуляря на сметката), няма възможност за връщане на парите в брой.

ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ

При отказ от продукт, разходите по връщането са за сметка на купувача! Цена за обратна пратка се изчислява отново в зависимост от теглото на продукта!

Продуктът за отказ не може да бъде изпратен с наложен платеж. Всички върнати продукти трябва да бъдат в същото състояние като при доставката, придружени от всички аксесоари, с които са били доставени заедно с всички получени документи, и фактура. Няма да бъдат приемани продукти, които са били прекомерно използвани, не по предназначение, повредени от теб или поправяни, такива с увредена или нецялостна опаковка. Продуктите, които желаеш да върнеш трябва да бъдат изпратени до склад на фирма „Фестина Груп“ ЕООД в гр. Кюстендил, ул. Бузлуджа 101 изцяло за сметка на КУПУВАЧА.

ПРОДУКТИ КОИТО НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ВРЪЩАНИ

Ако се колебаеш дали даден продукт може да бъде върнат, моля обади ни се или ни пиши. Има продукти, които не могат да бъдат върнати, след като се отворят и се наруши фабричната им опаковка:

  • Не се приема отказ от запечатани носители на данни, запечатани звукозаписи, видеозаписи или компютърни софтуери, които са разпечатани след доставката;
  • Не се приема отказ от специфични, персонализирани продукти, които са изготвени по поръчка или съгласно индивидуалните предпочитания на клиента;
  • Не се приема отказ от продукти, които след доставката им са били разпечатани и не могат да бъдат върнати по здравни / хигиенни причини (напр.тримери, машинки за подстригване, маши, преси, четки за коса, самобръсначки, епилатори, фотоепилатори и други продукти за лична хигиена и депилация, ел. четки за зъби, резервни глави за четки, зъбни душове, термометри, инхалатори и тн.) ;
  • Не се приема отказ от стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
  • Не се приема отказ от стоки, които след доставка и поради естеството им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
  • Специални правила важат за отказ от предоставeно цифрово съдържание;
  • Не се приема отказ от стоки и в останалите случаи определени от закона.
  • Горе посочените права за връщане на продукт се отнасят изключително за клиенти, които са сключили договор с “Фестина Груп“ ЕООД .(търговец) в качество на потребител, по смисъла на ЗЗП и Директивата за правата на потребителите(Директива 2011/83/ЕС).По смисъла на горе посоченият закон и директива на ЕС, за потребител се смята всяко физическо лице, което действа извън рамките на своята търговска или стопанска дейност, занаят или професия.

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ

Провери пратката при получаване! В момента на предаването на пратката имаш възможност и право да извършиш преглед на съдържанието и опаковката на пратката, и да провериш дали са изпълнени условията по товарителницата. Отвори опаковката на пратката в присъствието на куриера -още преди плащане- и се увери, че получаваш това, което си поръчал в цялостен, неповреден вид. Ако след отварянето на пратката забележиш, че продуктът не е в перфектно състояние и има следи от удар, драскотини или друг вид естетически нередности можеш да се откажеш от поръчката и да не приемеш пакета. В този случай ако си платил предварително по банков път, ние ще ти възстановим платената сума, а ако си избрал плащане с наложен платеж (в брой на куриера), не заплащаш поръчката си.

При приемане на повредена пратка от купувача без забележки, всички претенции поради загуба или механично повреждане губят валидност. Ако не бъде изготвен протокол за щети/ констативен протокол в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи възможността за подаване на оплакване за установени щети при доставката.

При получаване на пратката, уверете се, че пакета няма щети причинени от транспортирането. Вие имате право да отворите опаковката и да проверите продукта в присъствие на куриера, преди да платите за доставката!
Ако при получаване на стоката, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, моля изискайте от куриера протокол в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й.

В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията за физическа/механична повреда причинена от лошо транспортиране може да се счете за недействителна и няма да бъде уважена.

В случай на видима повреда, моля откажете да приемете стоката и незабавно се свържете с нас!

КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ АКО ЗАБЕЛЕЖА ДЕФЕКТ?

Моля  винаги се възползвайте от своето право за преглед и тест на място до 15 мин още преди плащането! Ако на своя отговорност приемете пратка с нарушена опаковка, моля изискайте констативен протокол от куриера и се свържете незабавно с нас за съдействие!  Внимание!  Ако не бъде изготвен протокол за щети/ констативен протокол в присъствието на куриера при получаването на пратката, се губи възможността за подаване на оплакване за установени щети при доставката.

  • Ако сте получили продукта в цялостна и здрава опаковка, но с физическа повреда, моля да ни уведомите в писмен вид до 24 часа, като приложите снимки от опаковката и повреденият продукт.
  • Рекламации относно фабричен дефект на продукта приемаме до 72 часа! И в двата случая (при спазени срокове), ще вземем обратно повреденият продукт за наша сметка и ще ви изпратим нов !

Всички стоки, предлагани в електронния магазин Di Calore са с минимален гаранционен срок от 2 години! Гаранцията при определени продукти може да бъде и по-дълга, ако те разполагат с по-дълга гаранция осигурена от производителя.

Ако закупен от нас продукт се развали, обърнете се към нас за съдействие! Моля запазете ел. фактура, тя ще е необходима за гаранционното обслужване.
Гаранционното обслужване за всички продукти предлагани от нас се поема от Di Calore. Вие нямате никакви грижи и задължения, освен да ни информирате за това на e-mail или на телефон +359 88 2 88 50 60 и да изпратите продукта до наш склад намиращ се в гр. Кюстендил, ул. Бузлуджа 101. От там, след предварителна диагностика, ще бъде препратен в съответния оторизиран сервиз на марката за поправка. Гаранционната поправка се изпълнява в срок от максимум 30дни. Ако в този срок продуктът не може да бъде поправен, той ще бъде заменен с нов или сумата за закупения продукт ще ви бъде възстановена. Поправеният продукт ще бъде доставен  обратно до Вас с куриер. Всички разходи, включително и транспортните разходи по връщането на поправения продукт са за наша сметка.

ПРОДУКТЪТ СЕ РАЗВАЛИ, КАК ДА ПОСТЪПЯ ЗА ДА БЪДЕ ПОПРАВЕН?

1. Уверете се, че устройството наистина е повредено!\

  • Проверете захранващия кабел
  • Изключете и включете отново
  • Уверете се, че устройството се употребява правилно.

2. Подгответе необходимите документи!

  • Копие от фактура и гаранционна карта от производителя

 Колко време ще отнеме поправката?

Времетраенето на поправката зависи от конкретния продукт и сложността на проблема. Поправката във всички случаи се извършва от оторизиран сервиз. Поправката се извършва в рамките на максимум 30дни.
В случай че сервизът   открие механична/физическа повреда и установи, че повредата е причинена от външно влияние, вирус, нелегален софтуер или от неправилна употреба на устройството, гаранцията автоматично се отхвърля и продуктът се връща на клиента без поправка. Информация за поправката на продукта искайте винаги там, където сте оставили продукта.

ЗА ГАРАНЦИОННАТА КАРТА И ГАРАНЦИОННИЯ ПЕРИОД

Гаранцията се признава само срещу  валиден платежен документ (ел. фактура) или валидна гаранционна карта. Моля, запазете оригиналната опаковка на продукта и всички аксесоари към него. Няма възможност за възстановяване на изгубени гаранционни карти. Поправени, не попълнени и повредени или подправени гаранционни карти се считат за невалидни.

Всички продукти, предлагани от нашия сайт, разполагат с условия за гаранция, като задължителния гаранционен срок е 24 месеца. Гаранционният срок започва да тече от деня на покупката.
Гаранционният срок спира да тече през времето, през което продукта е приет за поправка  и не може да се използва по предназначение. Освен ако повредата не а хардуерна, а е причинена от неправилно ползване, софтуерен вирус.  При замяна на продукта или част от него, гаранционният срок започва да тече от начало за новия продукт или отделната сменена част.

Гаранцията не обхваща щети, причинени на продукта в резултат на:

  • Повреди, причинени от неправилно транспортиране, механични повреди (падане, удар и т.н.), повреди в следствие на кабелни прекъсвания, токови удари или природни бедствия (напр.светкавици, схвръхнапрежение).
  • Повреди, причинени от неправилна употреба, неспазване на инструкциите в наръчника за употреба.
  • Неправилно съхранение,  употреба  не по предназначение и дефект в следствие на естественото износване на продукта.
  • Повреда на продукта, причинена от неправилно инсталирани и нелицензирани софтуери или вируси.
  • Неправилно пускане в експлоатация на продукта (освен ако то е извършено от търговеца или негов служител или ако то е   резултат от грешно описание в наръчника към продукта.)
X